Főzz a gyermekekért – Legjobb tippjeink adománygyűjtéshez

2023-as kampányunkhoz itt csatlakozhatsz!

Kedves Követeink (akik főzésre adtátok fejeteket)!

A célunk közös: ti is, mi is azt szeretnénk, hogy érezzétek magatokat nagyon jól, mint az UNICEF csapat tagjai, s a finom vacsorák és a jó társaság mellett egyszersmind a lehető legtöbb adományt gyűjtsünk a világ legelesettebb gyermekeinek megsegítésére. Az alábbi tippek segítséget nyújthatnak ahhoz, hogy adománygyűjtő kampányotok a lehető legsikeresebb legyen:

Kezd kampányod minél előbb!

Nem biztos, hogy egy csütörtökön meghirdetett szombat esti vacsora igazán sikeres tud lenni adománygyűjtési szempontból. Persze a buli attól lehet szuper és mi annak is örülünk, de azért ha már csináljuk, csináljuk jól! Kezd kampányod akár hetekkel-hónapokkal a vacsora előtt, hogy minél többen csatlakozhassanak és adományozhassanak kampányoldaladon!

Kampányod során ossz meg képeket!

Egy jól kiválasztott kép többet mond ezer szónál. Ha UNICEF pólós profil képet szeretnél, akkor jelezd felénk és egy előre egyeztetett időpontban szeretettel várunk az irodában, hogy készítsünk rólad egy csodás fotót. Fakanalat is biztosítunk, ha szükségesnek érzed. 🙂

Adománygyűjtésedhez hasznosak lehetnek ezen a linken elérhető képek is. (Barátaid, ismerőseid képet kaphatnak az UNICEF munkájáról és arról is, hogy mennyit ér a segítségük.)

Személyes üzenetek nagy hatással lehetnek ismerőseidre.

Barátaidat jobban ösztönözheted a támogatásra, ha megosztod a saját történeted, ami a főzéssel, vendéglátással, valamint az UNICEF-fel kapcsolatos. Írd le, hogy miért tartod fontosnak, hogy segítsd a szervezet munkáját, mit jelent neked az UNICEF. És oszd meg azt is, miért választottad azt az ételt, amire barátaidat invitálod. Írj róla, ha ez valami, ami nagyon bevált és évtizedek óta a konyhád ékköve, vagy ha egy új kalandba vágsz a gasztronómia ismeretlen vizein.

Jelöld ki a célod!

A tapasztalat azt mutatja, hogy egy cél megjelölése sokat segít az adománygyűjtésben. Gondold végig, mi lehet az az összeg, ami az ismerőseid, barátaid segítségével egy elérhető cél lehet. Semmit nem kockáztatsz! Ha úgy érzed, hogy nem fog menni, vagy éppen ellenkezőleg, hogy hamar sikerül elérned ezt az összeget, módosíthatod azt!

Az első adományt küldheted te is!

Tudományosan bizonyított, hogy az emberek szívesebben csatlakoznak egy olyan kampányhoz, ahol már akadnak rajta kívül is érdeklődők, támogatók. Ez szintén valami olyan, amit nem kell szégyellned, az emberek így működnek. Ha látják, hogy valamennyi adomány már érkezett be hozzád, megjön a kedvük nekik is. Indítsd be a folyamatot és mások követnek majd!

Tájékoztasd ismerőseidet a fejleményekről!

Legyen szó akár egy mérföldkőről, amit az adománygyűjtés során elértél, vagy valamiről a készülődés során, amit megosztanál – szuper üzletet fedeztél fel, ahol különleges fűszereket lehet beszerezni vagy megtaláltad a legtökéletesebb tészta receptet, vagy éppen rábukkantál egy borra, ami tökéletesen illik a vacsorához – ne habozz elmesélni! Engedd, hogy ismerőseid, barátaid bevonódjanak az előkészületekbe is és minél inkább magukénak érezzék az eseményt. Hangolódjatok rá a vacsorára és a segítségnyújtásra egyaránt! FONTOS: Kampányoldalad mindig linkeld, hogy barátaid azonnal tudjanak adományozni!

Használd a lehető legtöbb felületet!

Ma már sokféle módon érhetjük el ismerőseinket: az e-mail és különféle közösségi média platformok (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat stb.) is lehetőséget biztosítanak arra, hogy minél több ember figyelmét keltsük fel. Könnyen izgalmassá varázsolhatod kampányod fénykép és videó feltöltésével vagy éppen egy élő bejelentkezéssel. De ha továbbra is hiszel a személyes e-mailekben, mint ahogy mi hiszünk, írj a barátaidnak egyenként, közvetlenül, kötetlenül! Amit csinálsz menő és bátor, oszd meg velük, légy magadra büszke. Mi azok vagyunk rád! Adománygyűjtő kampányod linkjét minden alkalommal helyezd el a posztodban!

A bulidon virtuálisan is részt lehet venni.

Bár természetesen számunkra fontos, hogy te valóban jól érezd magad barátaiddal, és arra sarkallunk, hogy ténylegesen #FőzzAGYERMEKEKÉRT, de ha úgy érzed, hogy nyitott vagy egy másik perspektívára és szívesen tekintesz egy adománygyűjtő vállalásként a vacsorádra, álmodj nagyot: ne csak a családod körében és közvetlen baráti társaságodban hirdesd meg kampányod, hanem távoli ismerősök, kollégáid figyelmét is hívd fel arra, amit csinálsz. Sosem tudhatod… lehet, hogy a munkahelyednek megtetszik és tőlük is kapsz támogatást. Sok cég értékeli a társadalmi felelősségvállalást, főleg az ilyen kreatív formáit. Légy magadra büszke! Arról nem is beszélve, hogy ki tudja, lehet, hogy egy eddig ismeretlen kollégával életre szóló barátságot köttök, mert kiderül, hogy neki is a thai kaja és az UNICEF gyengéi… 🙂

Addig nincs vége, amíg vége nincs!

Tudtad, hogy az adományok 20%-a a kampány lezárta után érkezik be? Az esemény után köszönd meg minden vendégednek, támogatódnak a hozzájárulást! Mesélj a vacsiról, inspirálj másokat is arra, hogy főzzenek, csapjanak egy görbe estét és gyermekeket segítsenek, akiknek szükségük van rád, rátok, mindannyiunkra! Fogadjunk, hogy miközben megköszönöd a részvételt barátaidnak és végiggondolod, milyen szuper estéd volt, megfogan a fejedben egy újabb vacsora ötlete vagy valami más… Miért ne rendezhetnél például adománygyűjtő sütisütést a munkahelyeden?

Mi itt vagyunk neked!

Keress minket, bármi is történik veled! Akkor is, ha elakadtál és tanácsra van szükséged, akkor is, ha büszke vagy magadra és szeretnéd elmesélni nekünk!

Mi egy csapat vagyunk, ezt ne feledd! És azt sem, hogy mennyire hálásak vagyunk neked!

Keress minket bátran a segitunk@unicef.hu e-mail címen vagy telefonon: +36-1-201-4923

Segíts a kritikus helyzetben lévő gyerekeknek!

Havi rendszeres adományoddal életeket menthetsz.

Segítek