Sajtóközlemények

Persil és UNICEF együttműködés

2014. október 14. 20:50

A Persil Közép-Kelet Európa egyik vezető mosószer márkája, mely elismertségét a folyamatos termékfejlesztésen túl annak is köszönheti, hogy különösen nagy figyelmet fordít a vásárlói igényekre. A Persil termékcsalád legújabb tagja a Persil Lavender Freshness, levendula illatú mosószer, mely napjaink elegáns és divatos illatát képviseli. A Persil Expert formulának köszönhetően alacsonyabb hőmérsékleten, akár 20 fokon is elérhető a foltmentes mosási hatékonyság, a ragyogó tisztaság.

A termékújdonság bevezetésével egy időben kérte fel a márka D. Tóth Krisztát, hogy legyen a Persil magyarországi arca.

„Örömmel vállaltam a felkérést, hiszen magam is hosszú évek óta Persil mosószereket használok, így jól ismerem a márka minőségét. De ami ennél is fontosabb volt számomra, hogy a kezdeményezésemre a vállalat elkötelezte magát egy olyan együttműködési megállapodás mellett, amely a hátrányos helyzetű gyerekek megsegítését támogatja az Unicef Magyar Bizottság Alapítványán keresztül. UNICEF nagykövetként nap mint nap tapasztalom, hogy a nélkülöző gyerekek szempontjából milyen sokat jelentenek egy felelős nagyvállalat adományai akár itthon, akár a nagyvilágban” – nyilatkozta D. Tóth Kriszta, az UNICEF nagykövete a felkérésre.

„Termékeinknél a magas minőséget és a vásárlók igényeire való reagálást tartjuk szem előtt. Persil márkánk megbízható és fontos szereplője a hazai mosószer piacnak, ezért ennek további támogatására választottuk D.Tóth Krisztát, aki egyben professzionális és kedves egyéniségével tükrözi márkánk üzeneteit a háziasszonyok számára. Örömünkre szolgál, hogy Kriszta, mint UNICEF nagykövet, közreműködésével a Persil márkával egy olyan kezdeményezést is támogathatunk, mely a legkiszolgáltatottabb rászorulókat, a gyermekeket segíti” – mondta Marijana Herbut-Bečkei, a Henkel Magyarország Laundy & Home Care üzletágának marketing igazgatója.