Borbáth Katalin PhD
pedagógiai szakpszichológus, közoktatási szakértő, az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar adjunktusa
“20 éves gyakorlatom van iskola és óvodapszichológia területen, közép és általános iskolában, magán és állami gimiben is dolgoztam, emellett 10 évig vezettem pedagógus továbbképzéseket kooperatív pedagógiai módszerektől, az erőszakmentes kommunikáción át a tehetséges diákok speciális szocio-emocionális jellemzői és mentorálásuk mikéntjéig. PhD dolgozatomat a pedagógusnők mentális jól-létéről írtam, a pandémia idején a középiskolás diákok mentális egészség elemeit, az iskolai kötődés, jól-létét, megküzdés és motiváció összefüggéseit. Második éve vezetem az Országos Óvoda-iskolapszichológiai Módszertani Bázist, ahol havi rendszerességű térítésmentes, a legújabb módszertanokra és elméletekre koncentráló pszichológiai előadásokkal, esetmegbeszélési lehetőséggel és érdekképviselettel támogatjuk a mindennapok nehézségeiben heroikus küzdelmeket vívó gyakorló intézmény-pszichológusokat.”