Az UNICEF-ről

Szervezetünk

Az UNICEF 50 éve dolgozik Magyarországon a gyerekekért. A világ egyik legnagyobb gyerekjogi szervezetének hazai képviselőjeként az UNICEF Magyarország elsősorban adományokat gyűjt, hogy segítse a súlyos alultápláltságban szenvedő, tiszta ivóvizet nélkülöző, konfliktus közepette vagy természeti katasztrófa sújtotta területen élő gyerekeket. A szervezet Magyarországon is működtet gyermekvédő programokat, amivel küzd

  • a gyerekek jogainak érvényesüléséért,
  • a gyerekek és fiatalok mentális egészségéért,
  • a hátrányos helyzetű gyerekek kiteljesedéséért,
  • a gyermekbántalmazás minden formája ellen,
  • a gyerekek véleményének hangsúlyozásáért,
  • a gyerekek jóllétéért.

Története

Az UNICEF 1946-ban lépett először kapcsolatba Magyarországgal, amikor a második világháború után élelemmel, egészségügyi ellátással segítette országunkat. Tejport, ruhát és penicillint szállított az iskoláknak, a kórházaknak és különböző gyermekintézményeknek, malária és vérhas elleni kampányokat szervezett. Az irodát azonban 1949-ben politikai okokból bezáratta az akkori kormány, deklarálva, hogy nincs többé az UNICEF segítségére rászorulva.

1975-ben a Magyar ENSZ Társaság tagszervezeteként alakult meg az UNICEF Magyar Nemzeti Bizottsága, mely azóta több szervezeti átalakulást is megért. 2011-ben UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány néven alakult újjá, mely egy bejegyzett jótékonysági és civil szervezet, amelyet a saját vezetősége irányít.

Működése

Az UNICEF az ENSZ gyermekjóléti szervezete, amely jelen van a világ több mint 190 országában. A fejlett országokban, így Magyarországon is nemzeti bizottságok találhatók, olyan független helyi civil szervezetek, melynek formális kapcsolata az UNICEF-fel egy együttműködési megállapodáson alapul. A megállapodás a bizottságokat az UNICEF egyedüli képviselőjeként ismeri el az egyes országokban.

Magyarországon tehát nemzeti bizottság, nem pedig programiroda működik. Bár hazánkban is számos éhező gyermek és komoly probléma van, világszinten vizsgálva nem itt van a gyerekeknek legnagyobb szüksége a segítségre. Az UNICEF azokban az országokban tart fenn programokat, ahol magas a gyermekhalandóság és a gyermekek társadalmon belüli aránya, és alacsony az egy főre jutó bruttó nemzeti jövedelem. Ez azt jelenti, hogy az UNICEF olyan országokban nyújt közvetlen segítséget, ahol az adott országnak sem a kormánya, sem a lakossága nem képes segíteni a gyerekeken. Az UNICEF-nek nem Magyarországon van most dolga. Amikor itt volt szükség a segítségre, akkor itt volt az UNICEF. A második világháború után két évig itt is osztott élelmet, oltást, tejet. Most nekünk kell segíteni másokon. Úgy, ahogy akkor tették velünk.

Adományszervezés

Az UNICEF Magyarország elsődleges feladata az adományszervezés. Egyéni, vállalati adományokon keresztül támogatja az UNICEF nemzetközi humanitárius és fejlesztési programjait. Az UNICEF kizárólag önkéntes adományokból gazdálkodik, a nemzeti bizottságok együttesen az UNICEF éves bevételének mintegy egyharmadát teszik ki. Az UNICEF arcaként és elkötelezett hangjaként a többi nemzeti bizottsággal együtt a Magyar Bizottság tehát fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy anyagi forrást gyűjtsön, támogassa, megismertesse a gyermekjogokat, és világszerte láthatóságot biztosítson a szegénység, katasztrófák, fegyveres konfliktusok, gyermekbántalmazás és kizsákmányolás által fenyegetett gyermekeknek.

Gyermekjogi programok

Az UNICEF Magyarországnak adományszervezésen túl hazai programjai is vannak. A gyermekjogok megismerése, tisztelete és védelme érdekében figyelemfelhívó, oktató és érdekérvényesítő munkát végzünk. Például Ébresztő-óra programunk során gyerekek ismerkedhetnek a gyerekjogokkal egy interaktív iskolai óra keretében. A Kilátó Élményprogramunk célja, hogy hátrányos helyzetű gyerekek kulturális- és sportélmények segítségével pszichológiailag megerősödjenek, és ellenállóbbá váljanak az élet kihívásaival szemben. A Rajtad áll a jövőd! programban hátrányos helyzetű fiataloknak biztosítunk lehetőséget az érvényesülésre. A Bárka Tábor szakembereit gyermekvédelmi protokollal, képzéssel és szupervízióval segíti. A cél, hogy a gyerekeket hatékonyan védhessük meg az esetleges bántalmazástól, visszaélésektől.

Többet szeretnék tudni a hazai programokról

Díjak, elismerések

Cresta International Advertising Awards "Best use of TikTok" 2021 shortlist | Együtt a sértő hangok ellen

A Együtt a sértő hangok ellen című online bántalmazás elleni kampányunk 2021. június 16-án, a cyberbullying elleni világnapon indult el a TikTok közösségi oldalon. A Z-generáció tagjait elérő és bevonó kampány ismert fiatal netes sztárokkal hívta fel a figyelmet nemcsak az online bántalmazás jelenségére, hanem arra is, mennyire fontos a segítségkérés.

Többet szeretnék tudni a kampányról

Civil Díj 2021 Legjobb kommunikációs kampány shortlist | Ismerd fel és tegyél ellene!

Az Ismerd fel és tegyél ellene! című gyermekbántalmazás elleni kampány célja az volt, hogy felhívjuk a figyelmet: a gyermekek védelme a társadalom közös felelőssége. Szülőknek, pedagógusoknak szóló ingyenes kurzust indítottunk, ahol az érdeklődök megismerkedhettek a gyermekbántalmazás fogalmával és fajtáival, valamint kaptak egy részletes, de közérthető gyermekvédelmi útmutatót is. A kampányt megelőzően felmérést készítettünk, amely a magyarok gyermekbántalmazással kapcsolatos attitűdjét vizsgálta. Továbbá a gyermekekre leselkedő veszélyek növekedését észlelve továbbfejlesztettük HelpAPP applikációnkat, amellyel bárki könnyedén elsajátíthat erőszakmentes megoldási módokat és megismerheti saját jogait is.

Többet szeretnék tudni a kampányról

Civil Díj 2021 Legjobb kommunikációs kampány shortlist | #nemvagyegyedül

Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány és az UNICEF Magyarország a Generali a Biztonságért Alapítvány támogatásával 2020 júniusában közös kampányt indított, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az online bántalmazás problémájára és rámutasson, hogy a szakértő segítség könnyen elérhető.

B. Nagy Réka, Dallos Bogi, Dezső Bence, Dukai Regina, Gulyás Lídia, Fenyvesi Zoltán, FollowAnna, Hédinke, Istenes Bence, Iszak Eszter, Lina és Panni, Magyar Barbara, Palkovics Zóra, Puskás Peti, Rubint Rella, Stohl Luca, Süveg Márk (Saiid) és Szalay Isti is vállalta, hogy a fontos ügy mellé áll. Mindannyian más műfajban, más közönséghez és másként szólnak, azonban összeköti őket, hogy nagyon népszerűek a fiatalok körében, így hatékonyan tudták eljuttatni a #nemvagyegyedül üzenetét a társadalom minden rétegéhez.

Többet szeretnék tudni a kampányról

Edison100 | Ébresztő-óra | 2020

Ébresztő-óra programunk 2020-ban felkerült az Edisonplatform által összeállított Edison100 listára, amely olyan hazai, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket sorakoztat fel, amik óvodások és iskolások kritikus tudását és kompetenciáit fejlesztik az iskolai kereteken túl.

2014. márciusban indult első országos iskolai programunk, az Ébresztő-óra. A program során önkéntes előadóink interaktív órákat tartanak szerte az országban, az UNICEF képviseletében. Az órákon gyerekjogokról, a gyerekeket érintő erőszakról, és a világban élő gyerekek helyzetéről beszélgetünk 4-12. osztályos diákokkal.

Többet szeretnék tudni az Ébresztő-óra programról

Edison100 | Kilátó Élményprogram | 2020

Kilátó Élményprogramunk 2020-ban felkerült az Edisonplatform által összeállított Edison100 listára, amely olyan hazai, innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket sorakoztat fel, amik óvodások és iskolások kritikus tudását és kompetenciáit fejlesztik az iskolai kereteken túl. A Kilátó Élményprogram egyik fő célja, hogy a gyermekvédelmi gondoskodásban élő hazai fiatalok kulturális- és sportélmények segítségével lelkileg megerősödjenek, és ellenállóbbá váljanak az élet kihívásaival szemben. Gyermekotthonokban élő gyermekcsoportok vesznek részt tudatosan kiválasztott, rendszeresen szervezett programokon. Olyan eseményeket látogatnak meg, amelyek a gyerekek érdeklődésének, hátterének és fejlesztésének a lehető legjobban megfelelnek (pl. múzeum, színházi előadás, koncert, kiállítás, sportesemény, pályaorientációs workshop, stb.).

Többet szeretnék tudni a Kilátó Élményprogramról

Ferenczi György Emlékérem | Kilátó Élményprogram | 2019

A Ferenczi György Alapítvány kuratóriuma 2019-ben Ferenczi-éremmel és emléklappal díjazta az UNICEF Magyarországot a világ különböző pontjain élő, valamint a magyar gyermekek jogainak érvényesítése és hátrányos helyzetű gyermekek hátrányainak csökkentése területén elért eredményeiért. Az UNICEF Magyarországon jelenleg tíz programot működtet a gyermekvédelem területén, ezek egyike a Kilátó Élményprogram, amely a gyermekvédelmi gondoskodásban részesülő gyerekek számára biztosít élménypedagógia módszerrel feldolgozott kulturális és sportélményeket.

Többet szeretnék tudni a kampányról

Prizma Kreatív PR Díj Arany minősítés | #nemvagyegyedül | 2018

A Prizma Kreatív PR  Díjon arany minősítést szerzett #nemvagyegyedül kampányunk olyan gyerekeknek szólt, akiket közvetlen környezetük és korosztályuk többnyire az interneten keresztül bántalmaz. Fizikai nyomot a legtöbb esetben nem hagy, de maguk a gyerekek is szeretnek hallgatni róla – van, aki azért, mert úgy érzi, hogy nem tud kihez fordulni, van, aki azért, mert attól fél, hogy csak rosszabbra fordul a helyzet, és sokan vannak, akik nem aktív részesei a történetnek, és nem tudják, hogy mit tegyenek. A program a Generali Biztosító támogatásával, a POME ügynökség közreműködésével valósult meg. Szakmai segítséget nyújtott a kampányban a Kék-Vonal Gyermekkrízis Alapítvány. Az akcióhoz olyan hírességek és a YouTube világában óriási követőtábort megmozgató influencerek is csatlakoztak, mint Vecsei H. Miklós, Puskás Peti, Dukai Regina, Lina és Panni, FollowAnna, Rubint Rella, Magyarósi Csaba, Szirmai Gergely, Abosi Barni, Kettner Henry, Basky Balázs (Roar), Fenyvesi Zoli, Galcsik Győző, és Siklósi Örs (AWS).

Többet szeretnék tudni a kampányról

Prizma Kreatív PR Díj Bronz minősítés | Gyerekhang | 2018

A Prizma Kreatív PR  Díjon bronz minősítést szerzett Gyerekhang kampányunk. 2017 november 20-án, a gyerekjogok világnapján Magyarországon is megrendeztük az UNICEF globális kampányát az LA communications ügynökség körzeműködésével. Ezen a napon gyerekek átvették a felnőttek szerepét a médiában, üzleti életben, sportban, hogy felhívják a figyelmet a gyerekek jogainak fontosságára, valamint ebből az okból kék fényben világított a Lánchíd és több más épület is.

Többet szeretnék tudni a kampányról

Hipnózis Arany minősítés | Unbeatable tricks | 2018

Unbeatable tricks című kampányunk arany minősítést nyert a Hipnózis kreatív reklámversenyen társadalmi kampányok – integrált kampányok kategóriában. A kampányban közreműködött az Isobar Budapest ügynökség.

Hipnózis Ezüst minősítés | Band-aid | 2017

2017-ben a Band-aid című kampányunk ezüst minősítést nyert társadalmi célú kampányok – egyéb megoldások kategóriában a Hipnózison. Közreműködő partnerünk az Isobar Budapest volt.

Maciarc oklevél | 2017

Az ARC, a MACI (Magyar Civilszervezetek) és a MagNet Civil Kapcsolatok program által kiírt MACIARC pályázatra benyújtott pályaművünket a zsűri beválasztotta a 17. ARC kiállítás plakátjai közé. A megvalósításban közreműködött a DDB Budapest.

DMBP digital media best practice | Életre kelt chatek  | 2017

A Digital Media Best Practice a legsikeresebb digitális kampányokat és megoldásokat sorakoztatja fel. A desktop / videó alapú kampányok között az Életre kelt chatek pályázatunkkal ezüst minősítést értünk el. A kampány megvalósításában közreműködő partnerünk a Geometry Global volt.

Többet szeretnék tudni a kampányról

M+ lista | Unbeatable tricks | 2017

2017-ben az Unbeatable tricks című kampányunk a Top kampányok kategóriában 7. helyezést ért el az M+ (Mattai-Macher / MAKSZ) listán.

M+ lista | Unbeatable tricks | 2016

2016-ban az Unbeatable tricks című kampányunkban közreműködő Isobar Budapest ügynökség 9. helyezést, az UNCIEF Magyarország 4. helyezést ért el az M+ (Mattai-Macher / MAKSZ) listán.

Az UNICEF Magyar Bizottság kuratóriumi tagjai

Jamniczky Tímea tizenhatodik éve a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója, mely a világ több mint 80 országában egyedülállót alkotó out of home JCDecaux csoportnak a tagja.

A Forbes 50 legbefolyásosabb női vezetőjének listájára választották, 2022-ben első magyar nőként arany díjat kapott a „The Stevie Award for Women in Business” versenyen, amelyik a világ legjelentősebb szakmai díja, és évek óta szerepel a „TOP50 legbefolyásosabb emberek a magyar médiában” listáján.

2024-ben az Art is Business Perspektíva mentorprogramjában támogatott fiatal tehetségeket, és az Álljon meg egy novellára kortárs irodalmi pályázat megalapítója.

Több, mint tíz éve az UNICEF Magyarország kuratórium elnöke, emellett a HBLF Nőfórumának tagja és a Menedzserek Országos Szövetségének elnökségi tagja, ahol fiatal tehetségeket is mentorál.

2024-ben szakmai teljesítménye és vezetői példamutatása alapján a Menedzserek Országos Szövetségének Elnöksége a 2023. évi Kék Innovációs Különdíjjal tüntette ki.  A tavalyi évben az Art is Business Díj Felelős vezető kategóriájának nyertese lett.

A kuratórium elnöke: Jamniczky Tímea (JCDecaux Hungary Vezérigazgató)

ifj. Chikán Attila az ALTEO Nyrt. elnök-vezérigazgatója. Alapítása óta vezeti a vállalatot, amely tevékenységével a kezdetek óta aktívan támogatja a zöld átállást. A cég mára diverz és kiegyensúlyozott megújuló és hagyományos erőművi portfólióval rendelkezik, és a villamosenergiaipar szinte teljes értéklánca mentén végez tevékenységet. Emellett 2019-ben a körforgásos gazdaság terén is megvetette a lábát, amelynek mára egyik meghatározó szereplője. ifj. Chikán Attila társadalmi megbízatásai keretében és magánemberként is kiemelt figyelmet szentel a fenntartható fejlődés előmozdítására. Immár kilenc éve tölti be a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) elnöki tisztségét, amely idő alatt a szervezet tagvállalatainak száma szignifikáns növekedésen ment keresztül. Emellett elnökségi tagja a Magyar Közgazdasági Társaság Fenntarthatósági szakosztályának, felügyelőbizottsági elnöke a Kék Bolygó Klímavédelmi Befektetési Alapkezelő Zrt-nek, valamint tagja a Magyar Tudományos Akadémia Fenntartható Fejlődés Elnöki Bizottságának is. A fenntarthatósági téma jelentős véleményvezéreként fenntarthatósági blogot is vezet Chikansplanet néven.

ifj. Chikán Attila (Alteo, vezérigazgató, Közép- és Kelet-Európa regionális igazgató)

Mentes Endre kommunikációs és kreatív szakember, a 2004-ben alapított ACG Reklámügynökség partnere, emellett a válságkommunikációra, reputáció menedzsmentre, formabontó online megoldásokra szakosodott PRo Kommunikációs Kft. ügyvezetője. Producerként is aktív: számos sikeres és díjnyertes alkotást jegyez, ilyen például az AMC/Spektrumnak forgatott dokumentumsorozatok, a “Kicsi ország, kicsi Kína” és a “Tabukról – Tabuk nélkül” két évadja. Legutóbbi munkája az ACG saját gyártásában és finanszírozásában készült 2025-ös magyar mozisiker, az Egykutya.

Kuratóriumi elnöke a 2005-ben létrejött Szeretem Magyarországot Klub Alapítványnak, amely a felelős állampolgári magatartás alapvető normáiért és a társadalmat alkotó egyén tudatosságért, az elesettek és kirekesztettek integrációjáért harcol. A közel 200 fős, elkötelezett üzletemberekből és művészekből álló klub alapítása óta  számos hiánypótló jószolgálati akciót és találkozót bonyolított.

Nős, egy gyermek édesapja.

Mentes Endre (ACG, tulajdonos)

Beck Zsófia 2011 óta dolgozik a Boston Consulting Group budapesti irodájában, jelenleg a kelet-közép-európai energiaipari és klíma-témakörök vezető partnereként, valamint a BCG globális Integrated Power Segment vezetőjeként tevékenykedik. Közel 20 éve támogat nemzetközi energiaipari vállalatokat, kormányokat és civil szervezeteket stratégiai tervezésben, működésfejlesztésben, szabályozási ügyekben, M&A-folyamatokban és fenntarthatósági törekvésekben.

2023-ban a CEEnergyNews a kelet-közép-európai energiapiac legbefolyásosabb szakértőjének választotta, 2024-ben felkerült a Reuters „Trailblazing Women in Energy” globális listájára, 2025-ben pedig az „Év menedzsere a környezettudatos gazdaságért” díjban részesült.

Zsófia egy tízéves kislány édesanyja, szabadidejében vízilabdázik, valamint szívesen túrázik.

Beck Zsófia (Boston Consulting Group kelet-közép európai energiaiparért felelős ügyvezető-igazgató partnere)

Berkó Gábor a Procter & Gamble Magyarország kereskedelmi tevékenységéért felelős ügyvezető igazgató, aki a hazai operatív és stratégiai folyamatokat irányítja.  Hisz abban, hogy a gyerekeken keresztül támogatni a társadalmat és annak jövőjét az egyik legfontosabb feladat.

Berkó Gábor (P&G hazai ügyvezető igazgató)

Schiller Márk a harmadik generációs családi vállalkozásban, a Schiller Autó Család Zrt.-nél a stratégiai és marketing igazgatói pozíciót tölti be, teljes munkaidőben 2016 óta vesz részt a cég vezetésében. Már 13 évesen dolgozott nyaranta a családi szervizben, és karrierje elejétől építkezve korábban asszisztens, majd social media-vezető is volt, ma pedig a cég felső vezetésének meghatározó tagja. Az autók iránti szenvedélye gyerekkorától fogva meghatározza, és célja, hogy a családi örökséget professzionális, modern vállalattá formálja.

Schiller Márk (Schiller Autó Család Zrt. stratégiai és marketing igazgató)

Bárány László a negyedik generációs vezető és ügyvezető a Master Good cégcsoportnál, amely a baromfi ágazat teljes vertikumát fedi le — a tenyésztéstől a feldolgozásig — és jelenleg is új beruházásokat irányít Kisvárdán és Sárváron. Fókuszában az innováció és a fenntarthatóság áll, aminek része a mesterséges intelligencia bevezetése a húsipari termelésben, valamint a megújuló energiaforrások alkalmazása (például naperőművek) a gyárak energiaellátásában. Vezetése alatt a családi vállalkozás tovább bővítette gyártókapacitásait, integrált üzletmodelleket épített, és élen jár a dinasztikus vállalatfejlesztés megújításában a hagyomány és modernizáció kombinációjával.

Bárány László (Master Good csoport ügyvezető igazgató)

Sarkadi Lívia több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a HR és a jog területén. Jelenleg a Partner in Pet Food Csoport HR- és jogi igazgatójaként felelős a vállalat hazai és európai humánstratégiájáért, valamint a jogi és compliance folyamatok irányításáért. Korábbi pályafutása során olyan nemzetközi vállalatoknál dolgozott, mint a Cora, a Michelin és az Accor, ahol üzleti folyamatokat fejlesztett és szervezeti átalakításokat vezetett. Munkájának középpontjában ma a tehetséggondozás, a jogi megfelelés és a munkavállalói elkötelezettség erősítése áll, elősegítve a budapesti központú, dinamikusan növekvő kisállateledel-gyártó vállalat sikerét Európa-szerte.  Lívia számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás; az elmúlt években gyermekjogi szervezetek munkáját segítette, és hosszú ideje elkötelezett támogatója az UNICEF-nek is.

Sarkadi Lívia (Partner in Pet Food Hungária Kft. ügyvezető HR- és jogi vezető)

Szabó Péter 2022. júliusától 2025. szeptemberéig vezette a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatói posztját, előtte a vállalati üzletág és a lakossági régiós üzletág vezetőjeként építette a cég stratégiáját és partnerkapcsolatait. Vezetése alatt a Microsoft hazai piaca erősödött a generatív mesterséges intelligencia és a digitális transzformáció terén, miközben kiemelt figyelmet fordított a társadalmi felelősségvállalásra és emberközpontú szervezeti kultúra építésére.

Szabó Péter (volt Microsoft igazgató)

A felügyelőbizottság tagjai:

Elnök: dr. Petrányi Dóra (CMS Budapest nemzetközi ügyvédi iroda, partner, Közép- és Kelet-Európa regionális igazgató)

Orbán Gábor (Richter Gedeon, vezérigazgató)
 
Veres Tibor (Wallis, tulajdonos)
 
Bodó Teodóra (Bosch csoport, kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgató)
 
Szekeres Viktor (Gloster Digital Group alapító-vezérigazgató)

 

Az UNICEF Magyarország csapatának tagjai:

Mészáros Antónia – ügyvezető igazgató

Medcalf Richárd – pénzügyi és operatív igazgató

dr. Matkó Anett – adományszervezési igazgató

Szlankó Viola – gyermekvédelmi igazgató

Rajna Ágnes – kommunikációs csoportvezető

Bernát Dorottya – adományozói kapcsolattartó

Bjelik Nikolett – rendszeres adománygyűjtési csapatvezető

Botos Anita – adatbáziskezelő munkatárs

Botos Viktória – önkénteskoordinátor

Dobi Dóra – vállalati adománygyűjtési menedzser

Cserey-Horváth Dóra – digitális értékesítési munkatárs

Csibi Zsanna – “Rajtad áll a jövőd!” projektvezető

dr. Gálfi Sarolta – gyermekjogi munkatárs

Guinn Constance – pénzügyi kontroller

Horváth Ármin – senior adatbáziselemző munkatárs

Hubai Gabriella – junior social média és tartalommenedzser munkatárs

Iklódy Janka – senior digitális adományszervezési munkatárs

Kristó Anna Boróka – adományozói kapcsolattartó

Kuszinger Rebeka – “Rajtad áll a jövőd!” projektmunkatárs

Majsai Virág Eszter – adományozói kapcsolattartó képzési koordinátor

Makara-Tajta Eszter – “Klímahősök” projektvezető

Mohácsi Zsuzsanna – HR és operatív menedzser

dr. Nagy-Balás Borbála – gyermekjogi munkatárs

Nemcsek Mónika – adományozói kapcsolattartó csoportvezető

Rudolf-Hegedűs Izabella – digitális marketing és adományszervezési csoportvezető

Szakács Melinda – senior marketingkommunikációs munkatárs

Szepesi Dominika – “Rajtad áll a jövőd!” projektkoordinátor

Tomity Boglárka – irodavezető

dr. Windischné dr. Tímár Odett – jogász és adatvédelmi felelős munkatárs

Zombori Emília – adományszervezési munkatárs

Zsiros Brigitta – tartalomspecialista és email marketing menedzser

 

 

Ha kérdései lennének keressen minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

1077 Budapest Wesselényi u. 16.

06-1-201-49-23

unicef@unicef.hu

Segíts a kritikus helyzetben lévő gyerekeknek!

Havi rendszeres adományoddal életeket menthetsz.

Segítek