Mihalik Enikő
(nemzetközi topmodell)

Mihalik Enikő, nemzetközi szupermodell. Bár nem tervezte, hogy modell lesz, végül világhírűvé vált a legnagyobb divatházak kifutóin.

2006-ban 19 éves korában olyan kifutókon vonulhatott végig, mint a Chanel haute couture illetve az Armani. 2008-ban a Gucci bemutató után a márka felkérte az őszi/téli kampányukban való szereplésre, amin a világhírű fotós páros, Inez van Lamsweerde és Vindooh Matadin dolgozott. Tehetségét felismerve exkluzív szerződést ajánlottak a magyar lánynak, ami azt jelentette, hogy a következő hónapokban Enikővel fotózták a legfontosabb munkáikat. Ennek részeként a V magazin 2008-as őszi címlapjára is Enikő került, a magazinban pedig húsz oldalas divatanyag jelent meg „The Eniko Show” címmel, amire a nemzetközi divatvilág is felfigyelt. Ezután több, mint ötven nemzetközi márka kereste meg, többek között a Givenchy, a Blumarine, a Valentino, a Max Mara, a Tommy Hilfiger, a Moschino, Diane von Furstenberg és a Versace is. Ezek után már nem volt megállás… 2008 óta folyamatosan kapja a felkéréseket: rengeteg nemzetközi magazin címlapján, a legnagyobb divatházak divatbemutatóin, a legelismertebb kampányokban és divatanyagokban szerepel. A francia és olasz Vogue egyik kedvenc modellje, szezonok óta a spanyol divathetek sztármodellje. Enikő a Victoria’s Secret fehérneműcég divatbemutatóján kétszer is részt vett. Ezzel ő lett a harmadik magyar modell, akinek ez sikerült. Gyakran látható többek között olyan magazinok címlapján is, mint a Vogue, Harper’s Bazaar, W Magazine, vagy a Numéro. Magyarországon a GLAMOUR tette először címlapra 2009 júniusában, ugyanis Enikő nyerte el 2009-ben a GLAMOUR Women of the Year szavazásán a legjobb modellnek járó díjat. Azóta a magyar Forbes magazin címlapján, illetve két magyar Coca Cola kampányban is szerepelt, többször láthattuk a Cosmopolitan, az Elle, a Marie Claire vagy az Instyle címlapján.

Forgatott Mundruczó Kornéllal, feltűnt A Jupiter Holdja című filmben, amit a Cannes-i filmfesztiválon is bemutattak. Enikő többek között a Hugo Boss Orange és a Kenzo arca is volt, majd 2016-ban létrejött az első exkluzív szerződése a Shiseido kozmetikai céggel.

Munkája mellett Enikő igyekszik jótékony célokat támogatni: 2017-ben a New York-i Marathon teljesítésével a HIV áldozatain segítő Keep a Child Alive szervezetet támogatta. Enikő minden évben fellép az Amfar éves nagyrendezvényén a festői Cap d’Antibesben, ahol a világ legnagyobb sztárjaival támogatja ezt a jótékonysági gálát.

Enikő elkötelezett az UNICEF mellett is, a szervezettel több kampányban is együtt tervez dolgozni.

 

“Számomra a jótékonyság kiemelten fontos. Az UNICEF egy olyan régmúltra visszatekintő, megbízható szervezet, ami mellé szívesen állok. Minőséget képvisel, és ez nekem fontos, mert erre törekszem én magam is az életem minden területén. Olyan lánygyermekekért szeretnék küzdeni a szervezettel karöltve, akik nem olyan szerencsések, mint amilyen én is vagyok… Akik nehéz körülmények között élnek, akiknek pusztán az, hogy nőnek születtek hátrányt jelent az életben. Szeretnék nekik segíteni, szeretnék visszaadni a világnak.”

 

Te is csatlakozhatsz Mihalik Enikőhöz, hogy támogasd az UNICEF gyerekekért folytatott munkáját. 

(Ne felejtsd el a közlemény rovatba beírni: Mihalik Enikő)

Csatlakozom

Segíts a kritikus helyzetben lévő gyerekeknek!

Havi rendszeres adományoddal életeket menthetsz.

Segítek